اول از همه به این عکسا نگاه کنین . احتمالا این سبک براتون خیلی آشناست . اگه شما هم مثل من دارید به چشمای بادومی و داستان های عجیب و غریب و جذاب و نوستالژی هاتون فکر می کنید زدید به هدف ! به این سبک از انیمیشن ها که خواستگاهشون ژاپنه میگن انیمه wink .  کوتاه شده انیمیشن  انیمه ها بیشتر براساس مانگاها ساخته میشن و مانگاها درواقع همون کمیک استریپ (داستان مصور) هست ولی در ژاپن با نام مانگا شناخته میشه و با سبک طراحی خاص خودش . پس انیمه و مانگا یه سبک جدید برای انیمیشن و داستان های تصویری رو در پیش گرفتن و طرفداراشون هر روز بیشتر میشه .

و سوال مهم چرا ما انیمه نگاه می کنیم ؟ خب دلایل مختلفی وجود داره ولی اگه نخوام سختش کنم خیلیی ساده چون به شدت جذابه و زیبا angel شما هم دلایل خودتونو کامنت کنین . و اینکه : انیمه ها حال و هوای جالبی دارن شامل فرهنگ ژاپن میشه از شینیگامی ها بگیر تا آهنگ های انیمه ای و داستان های قوی و متنوعی که دارن و انیمه یعنی غیرقابل پیش بینی وغیرمنطقی بودن . خیلی وقتا نمی فهمی داره چه اتفاقی میافته گاهی جذابه و گاهی رومخ اونقد که شاید بخوای دخل سازندشو بیاری devil  در کل غیرمنطقی . اینم از تعریف من از انیمه به سبک خودم . در ادامه با سبک های مختلف انیمه همراه من باشید .

مراقب خودتون باشید تو این وضعیت کرونا crying دوستون دارمممممممممممممممممممم heart

 

انیمه بدون آهنگ انیمه یه چیز بزرگ کم داره broken heart اینم یکی از بهترین آهنگ ها : ازانیمه Tokyo Ghoul (صداش بلنده حواستون باشه heart )