اخطار: اگه قلعه متحرک هاول رو نگاه نکردین این صفحه رو نبینید چون اسپویل میشه cool

 

 

 اول یه دیالوگ زیبارو نقل قول میکنم :

 

                                    

 

دیگه هرکسی که کارای میازاکی رو دیده باشه میدونه چقدر انیمه هاش کیفیتش بالاست از همه نظر . یکی از زیباترین دیالوگا اینجاش بود که هاول وقتی قلبشو بدست میاره میگه : تو سینم احساس سنگینی میکنمbroken heartcrying سوفی جواب میده قلب داشتن که به همین راحتیا نیسترجمه تصویر بالا: قلب داشتن  مسئولیت سنگینی هست heart .

 

 

دریافت انیمه

رسیدیم به بخش موردعلاقه من قلعه متحرک هاول . اول از همه براتون فایل دانلود انیمه هاول رو اینجا قرار میدم هم زبان ژاپنی هم انگلیسیش هس ولی بهتون قول میدم این دوبله فارسی عالیه خیلی حرفه ای و زیبا دوبله شده و چیزی هم ازش حذف نشدهwinkخیالتون راحت . چون حجمش زیاد بود تو فایل زیپ گذاشتم انیمه رو و برنامه خارج کردن فایل ها از حالت زیپ رو قرار دادم که میتونید از اینجا با رمز فایل soft98.ir  دانلود کنید . خود فایل زیپ انیمه رو هم از اینجا دریافت کنید . برین حالشو ببرین heartlaugh .

 

 

 

 

                                    

 

هاول شناسی

 

منشاء :  این انیمه برگرفته از رمانی با همین نام نوشته نویسنده انگلیسی دایانا واین جونز هست که میتونین فایل پی دی اف کتابشو به زبان فارسی از اینجا دریافت کنید heartwink.

موسیقی : من عاشق موسیقی های این انیمه هستم از گوش دادنش خسته نمیشمheart وهمچنین جالبه که بدونین موسیقی های این انیمه به تنهایی نمیتونه خاص به حساب بیاد ولی وقتی بعد از دیدن انیمیشن بعد از چندبارررر به این موزیک ها گوش میدین صحنه ها و تمام احساسش به شما منتقل میشه.می فهمین که انیمه و موسیقی کاملا با هم مخلوط شدن و هماهنگی بی نظیری با روند صحنه ها دارن و اینجاست که دوباره به کارگردان عزیزم میازاکی رجوع میکنم که چقد عالی و حرفه ای آهنگساز مخصوص این اثر رو پیدا کرده Joe Hisaishi و بهترین موسیقی های انیمه میازاکی هم ساخته این استاد بزرگ هستن heart . در ادامه میتونید این موسیقی هارو دانلود کنید 

نکته : صدای این موزیک ها تا آخرین حد تنظیم شده به صورت خودکار پس صدای دستگاهتونو موقع پخش کم کنید که اذیت نشیدheart

 

1_OPENING Merry go around life of Howls moving castle 

 

 

 

2_In the Rain

 

 

 

3_secret cave

 

 

 

4_the boy who accepte the star

 

 

_ending the promise of the world 5

 

 

میشه به نظرتون بعد این همه مطلب هیچ اسمی از هایائو میازاکی نیارم ؟blush

 هایائو میازاکی